U organizaciji Ureda za međunarodnu suradnju, od 15. do 19. travnja 2024. godine, održan je šesti međunarodni tjedan pod nazivom Staff Training Week 2024. U događaju je sudjelovalo 47 sudionika, kako nastavnog tako i administrativnog osoblja s visokih učilišta iz 13 zemalja, koji su, uz sudjelovanje u programu, održavali predavanja i radne posjete odjelima, Sveučilišnoj knjižnici i ostalim sastavnicama Sveučilišta u Zadru.
Jedna od dvije glavne teme Staff Training Weeka 2024, Erasmus+ mid-term evaluation: what we have learnt? organiziran je kao okrugli stol kojim je moderirala voditeljica Ureda za međunarodnu suradnju Maja Kolega, prof. Sudionici Thomas Forti sa Sveučilišta u Nantesu (Francuska), Anja Hetsen-Huijsmans i Kim Laura Koziol sa Sveučilišta primijenjenih znanosti Aeres (Nizozemska), Hakan Ozan sa Sveučilišta primijenjenih znanosti Isparta (Turska) i Daniel Reinecker sa Sveučilišta u Rostocku (Njemačka ) posebno su pridonijeli raspravi pripremivši dodatne teme za raspravu i pitanja za sudionike.
Panel na temu Marketing Strategies in the Higher Education Mobility započeo je kratkim osvrtom na marketinške aktivnosti Sveučilišta u Zadru i Ureda za međunarodnu suradnju koji je pripremila Marija Džaja Sikirić iz Ureda za međunarodnu suradnju. Dr Aneta Szymańska, prof. WAB, prorektorica za razvoj i vanjske odnose na Poslovnom sveučilištu primijenjenih znanosti u Wroclawu (Poljska) predstavila je svoje visoko učilište i podijelila svoju stručnost i iskustva u području marketinga. Birgit Averbeck, voditeljica međunarodnih poslova i partnerstva na Fakultetu za elektrotehniku i računarstvo, Sveučilište primijenjenih znanosti u Bremenu (Njemačka), predstavila je marketinške aktivnosti svog Sveučilišta uključujući primjere dobre prakse u upravljanju partnerstvima. Stručnjakinja za marketing i PR, gđa Iryna Shvets sa Sveučilišta u Opolu (Poljska) održala je korisnu prezentaciju o marketinškoj strategiji i aktivnostima na svom Sveučilištu koje je veličinom slično Sveučilištu u Zadru.
Osim glavnog programa, popratna događanja poput susreta dobrodošlice, osnovnog tečaja hrvatskog jezika, izleta u NP Kornate, posjeta Studentskom domu i pomorskom simulatoru na Pomorskom odjelu bili su izvrsna prilika za sudionike za pronalazak novih poslovnih partnera kao i dogovore oko novih projekata s kolegama s partnerskih visokih učilišta.